Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 21. juni 2010

litt mer fra London og tiden som kommer









Var veldig mye på kafeer, på pret a manger. Og kjøpte klær på bl.a River Island og andre high street butikker. Som Topshop og så på Selfridges og Urban Outfitters, det var så utrolig mye jeg ville se og ha og kjøpe. Men jeg måtte virkelig beherske meg selv. Derfor handler man bare med kontant. Blir garantert ikke lenge til neste gang jeg tar turen til London, og aller helst vil jeg få med Cleveland Jr.

Nå skal jeg snart på familieferie til Warsawa. Det blir kjempekoslig. Også er det Filippinene (igjen!! hurra) etter det. Skal så klart ha med kamera.

I går hadde søstra bursdag. Hun ble 23 år! Gleder meg til hun blir voksen og jeg kan hinte med baby osv. JAAA

edit: ja veit jeg tar masse bilder av mat. Men gud så mye godt snadder det var der. diabetes here I come! huff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar