Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 15. juni 2010

London

Jeg hadde det helt herlig i London! 5 herlige, men dyre dager! Imorgen er det Sogndal og kos.

Tok masse bilder i Londontown. Vi, jeg og venninne bodde i Bayswater en travellodge til ca 300kr natta. Helt grei og fin. Ble positivt overasket.

Elsker england,alle er så hyggelige. Alle er høflig. Det er så god mat. Det er multikulturelt. Handlet klær på river island, office, Primark så klart. Makan til billigparadis! Kjøpte ikke noe spesielt dyrt unntatt klær på Topshop i Oxford street. Jeg hadde det topp! Det er så lettvint å ta flyet direkte trd- gatwick.

Jeg hadde en hel dag alene, da venninnen dro tilbake til Norwich. Så da tuslet jeg rundt. Dro på Albert & Victoria museum. Historisk.

Spiste som oftest på Pret a manger. Kaffevenninner og kos.

Så fikk jeg se alt: Knightsbridge med bl.a HARRODS. Kjempemagasin eid av Mohamad Al-Fayed. Classy og verdenskjent.

Og Westminister, med Abbey og hippier. Og Big ben, Tower, parliament, Trafalgar. Ja, masse kan du si!!! Og ja så klart, Buckingham palace, det var tilfeldigvis dronningens "uoffsielle" bursdag så det var usedvanlig mange der. Artig!

Fint vær var det og!

Her er bildene, enjoy!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar