Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 4. juni 2010

nøgd: jentedag

- Friøsren ble litt skremt av at jeg ville ha det så kort og spurte en ekstra gang om jeg var sikker. JA det var jeg. Og vips ser jeg sånn ut:


Jeg har også vært å sett Sex and the city 2, synes den var søt. Selv om lite skjedde. Den er godis for øyet med fine klær, gutter og en kjempeartig Samantha! Man få så lyst til å dra å handle etterpå. Men nei. I'm broke sånn ca og har så lyst til å dra til London. Men 0 arbeid pga streik. Sint.

Nå er jeg endelig hjemme. Etter å kjørt søstra og kjæresten til Værnes.- Ja søstra reiser igjen til Tyrkia. Og jeg vil til London. Nå skal jeg sikkert se et eller annet trash, drikke lightbrus og være slufse.Uten dårlig samvittighet!

2 kommentarer:

  1. HEY LOUUUUUUU, vart sinnsykt sinnsykt fin paa haaret. du kled det kjempegodt. du e saa soet. Something new and exiting. wohooooo. no ska ae og torunn begi oss ut paa en 16 timers busstur til Brisbane. krysse fingran for finar vaer og varmar. i dag va vi paa Bondi Beach. WOHO. sykeste fineste stranda ae har sett. du e soet. savne dae. Kos fra aussiemaren

    SvarSlett
  2. Hei soeta, haape du kose dae masse i London ! Haaret vart dritkult, veldig classy ;) glede mae til aa se flere bilda baade fra London og flere haarbilda ! Klem !! <3

    -Torunn

    SvarSlett