Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





torsdag 3. juni 2010

STREIK

Nå savner jeg BHGjobbing, veldig mye. De er så søte og jobben er så utrolig givende. Man føler at man betyr noe for barna, de trenger deg og er avhengig av arbeidet du gjør. Det ligger i meg som person å gi omsorg og bry meg. Det er så utrolig herlig å få jobbe med de.

Så nå som jeg ikke har jobb ser jeg Dr Phil og er snart på vei til trening. Jeg må ta innersving på helse og sunnhet. Herlighet så usunt det går an å spise bare fordi kjæresten er på besøk. Det tar ikke lang tid å trene og alle har 1-2 timer der de slapper av og kunne ha gjort noe godt for kroppen på trening istede. Enig?

Her er jeg på vei til Bergen for snart 2 år siden. Jeg var på tur med familien, til mor og fars kjærlighetsby! Søtt
Begynner å bli stressa for studiet og må vel bare begynne å flytte til Bergen asap. Heldigvis er vi en liten gjeng som skal!


Dagens gladnyhet er at ei fra Norfil senteret har added meg på Facebook. Babyen hennes har blitt så stor!

Nå blir det trening og søsterdate! Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar