Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





torsdag 3. juni 2010

ukas my favorite things

Jeg er så glad i vesker. Mer enn sko, mer enn noe annet (!). Jeg husker da jeg fikk låne vesker av mor i 13 årsalderen. De var så fine. Jeg lovde meg selv at jeg skulle spare selv og kjøpe en. En svinedyr en, en ekte baby.

Ja, nå planlegger jeg London tur. Forhåpentligvis vil kjæresten bli med. Da skal jeg kjøpe meg en Mulberry veske. Er så glad i brun skinn. Har en stor Tiger skinn veske som jeg fikk i 18 årsgave, og en Marc by Marc Jacobs. Vesker skal være store og myke med masse nødvendigheter: pengebok, BOK, kamera, leppepomade, almanakk, telefon, ipod, blad og vannflaske. Og muligens treningstøy.
Helst vil jeg ha Alexa. Men den føler jeg er mye mote og lite klassisk. Så kanskje det blir en Bayswater.Men nei, kanskje en Mabel? Herregud jeg er freak. Kan navnene utenatt. HAHA. Men jeg tar den som jeg forelsker meg i. Skal helst være en som rommer mye, men ikke bag, det skal være veske! Og kanskje det er på tide jeg kjøper en som ikke drasser på så mye og er pen og nett. Vi får se. Det skal være forelskelse ved første blikk.



Øverst er Tiger veska og neders er MBMJ. Yndling. (herregud bloggfjortis) Jaja, har bare for my på hjertet.

PGA streiken har jeg bestemt meg for dagens andre treningsøkt. For morros skyld skal jeg på salsamix. Er jo ingenting å finne på. Og alle kompiser er på jobb eller reising.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar