Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 2. juni 2010

klippetime og Pair-a-dice

jeg skal klippe meg på fredag hos Amin og jeg gleder meg. Men siden jeg betaler så mye skal jeg klippe meg en god del, og derfor gruer jeg meg litt også!

Nå ser jeg last of the Mohicans, fordi det er streik og derfor ingen bhgjobb.

Jeg og søstra spiste lunsj på lørdag og så kom lillebror. Det var kjempekos og jeg tok bilde meg g11.






Jeg er ikke så ivrig på bloggen rett og slett fordi jeg ikke gidder: nå spiste jeg middag og skal på trening-innlegg. huff! Og pga lite lesere og kommentarer.

Skal møte søstra senere og forhåpentligvis kose meg masse med is og brus. Har vært litt for mye kos i det siste så skal trene asap. Pulsstep/mix eller lignende. Skal svette i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar