Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 26. mai 2010

big newzzz

Søstra er hjemme! Jeg sprang imot henne og gråt i omfavnelsen. Ja, dramatisk kan du si. Men det synes ikke jeg! Den triste nyheten er at jeg har eksamen i politikk og menneskerettigheter i morgen og har derfor forberedelsesdag. Tema er FrPs rolle i norsk politikk. Enkelt? Nei, her er det Parlamentarisme og Anders Lange, retorikk og mediebruk. Alle har en mening om partiet, men det er ikke interessant for sensor. Så nå sitter jeg her med bøker og internett. Har trent og avkoblet. Drømmer meg bort og bryr meg farlig lite om å ta opp fjorårets eksamen.

Her er jeg: og snart er langt hår borte!Hopefully! Og siden jeg "leser" til eksamen så drømmer jeg om sydendager. Typical!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar