Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





lørdag 22. mai 2010

alt mulig

Herlighet det er mye rart ute å går! og det er kjempegøøøy! haha.
Nå slapper jeg godt sv og dropper å trene i dag med god samvittighet! Kan ta det igjen siden. Nå er det bare 4 dager igjen til søstra kommer hjem! Og jeg gleder meg.
Nå er jeg proppfull på joghurt-is og kos!

Herlighet. The Hills sesong 6 er helt utrolig. Artig! Gale folk.
På mtv.com ser jeg helst 16 and pregnant. En utrolig viktig serie om 16 åringer som blir gravid. De er alle ignorante når det kommer til prevensjon, har slappe og psykopatiske "kjærester" og sliter med utdanningen og selvfølgelig det økonomiske.
Teen Mom er fortsettelsen. The hills og the city er underholdning på sitt beste.

Ellers er Partdronninger artig når det går! Wohooo! Og seff, Svenske Hollywoodfruer!
Haha, her er meg!


PS: gleder meg til Warzawa-tur!!! JAAA. Og vurderer å klippe meg kortere. En spennende Bob eller noe. Er lei langt og bølgete.

2 kommentarer:

  1. en spennende bob? e du gaal, nei takk for du har fint hår!

    SvarSlett
  2. du har sykt fint hår kjære, men så fort som det veks hadd det vært dritkult å prøv ut en bob på dæ, du e fin med ALT! Hilsen Ems :) <3

    SvarSlett