Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 17. mai 2010

Innlegg med bilder! Himmelsprett og 17.mai

Vi er en nasjon vi med vi små en alen lange. Ja som dette tilsier, så er det nasjonaldagen! God stemning, mat og kjempegod 5 retters på Chablis. Nå har jeg tatt av meg bunaden og skal kose meg med meg selv.

Bunaden er Nord Trøndelags Frosta (ikke Floan).

Har ikke klart så mye is og brus i dag. Men tar nok igjen snart.




Legger også til noe fra helgen i Bergen, som jeg lovte. Bare jeg som liker Bergen?


2 kommentarer:

  1. Lurer på om det fins en bestem model man må følge for å lage Bunader i forskjellige regioner eller handler dette bare om kreativitet av de som syr dem...
    T.M.

    SvarSlett
  2. fine torunn,maren og louise:)

    SvarSlett