Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





lørdag 8. mai 2010

TOEFL-testen og ukene som kommer

Toefl-testen er en firetimers lang prøve som går ut på å få frem engelskkunskapen din, om du muligens vil reise til USA for å studere/arbeide.
Det var ingen lett prøve pga tidsrommet, og til og med jeg, som har lest det meste av engelsk litt. og prater engelsk til vanlig, merket at det var stressende.
Synes vi brukte altfor lang tid på formaliteter og ikke selve prøven. Men jaja, det tar hele 6 uker før jeg får den tilbake. Så bekyming dropper jeg.

Senere nå skal jeg trene også blir det venninnebesøk dvs KOS.
Skal til Manila 10 juli igjen. Og det er seriøst bare 2 mnd til! Fikk også omslagsark igår fra UiB og fikk en liten vekker. Gleder meg så utrolig mye til høsten! Å begynne å lese igjen! Tenk deg det! Gleder meg!

Ellers så har jeg to andre eksamener mnd her. Skal forbedre 2 eksamener jeg tok ifjor. Ønsk meg lykke til!

Søstra kommer hjem om 2 uker! Ja du leste riktig! Jeg skal hente henne og gleder meg veldig!

Nest euke blir det litt jobbing og så konfirmasjon i Sogn. Blir godt å kle seg i bunad igjen.

Jeg legger ut disse bildene rett og slett fordi. Ingen grunn. Og ja jeg lover å bruke kameraet mitt mer. Men Trondheim er kald og sur. HMF



2 kommentarer:

  1. Tok testen for noen år tilbake, synes den var kjeddelig, kanskje fordi den ble enklere enn forestilt,( står UiB for Universitet Bergen?)og beklager jeg så ikke mai inleggene før min melding blir litt glemsomt når irritert...
    T.M.

    SvarSlett