Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





lørdag 15. mai 2010

Bergen

Forhåpentligvis blir det Bergen neste år og jeg gleder meg. Jeg og kjæresten tok oss en handletur her i dag. Det tok 4,5 time med Fjord1 båtekspress. Så det var en fin tur, sov for det meste og koset oss. Noen underlige 2 åringer som satt en god stund å stirret på meg. Lurer på om det er pga munnsåret mitt, eller kvisen? Eller det faktum at jeg har fett hår i dag? Jaja. Paranois much!? Vi har spist deilig Sushi og skal på kino ikveld. Kjempestas!

Bare 10 dager til søstra er hjemme nå. Har tatt tusenvis med bilder, legger de ut når jeg kommer hjem (har såklart glemt av USB-kabel)

Dagens åpenbaringer:
Skal aldri ta bussen til Sogndal. Makan til bråk og smerte. FOr bare 200 kr mer kan jeg ta fly. Fakta!
Bergen er vakker og jeg gleder meg til å studere.
God mat og fint vær= oppskrift på kos.

Oppdaterer snart:D

1 kommentar: