Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 24. mai 2010

my favorite things!

Ja, jeg skal ha bob! Ei venninne sa jeg måå prøve det! Og om det ikke blir bra så vokser håret fort ut igjen! Jeg er stamkunde hos Amin på H2 Mercur og stoler veldig på han! Så kanskje det blir noe spennende i løpet av uken! En velfortjent hårklipp etter eksamen kanskje? Trur dere at jeg tør?

Her er mine favoritting: Min oversized clutch fra March By Marc Jacobs (HK 08) og Steve Madden, hvite Cowboy Boots. "I'm Miley Cyrus!"



Jeg leser også Panserhjerte for tiden! Kjempekrim! Gleder meg på den høyst avventede Nesbø-boka. Har fra før lest Frelseren og Snømannen som jeg syntes var spennende og velskrevet! Anbefales!

Ellers har jeg vært til ei venninne og sett Factory Girl, filmen om Edie Sedgewick, spilt av Sienna Miller. Kjempeimponert! Elsker jo biografier. Og denne her har alt jeg liker.-Tragedie, historie, ektefølt og gode skuespillerprestasjoner! Kjempestas!

Imorgen blir det jobbing, trening og lesing! nattis!

1 kommentar:

  1. Trodde jeg var your favourite thing

    - Cleveland Jr

    SvarSlett