Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





torsdag 6. mai 2010

nothing really

Ja, Therese, min eneste leser sånn cirka. Jeg vet ikke heeelt om jeg gidder det her. Nå sitter jeg å ser Paradise og sovnet dønn etter jobb. Plutselig våknet jeg av at kjæresten ringte og fikk helt sjokk. Herlighet, dette suger. Paradise Hotel? Makan! FML

Blir oppe tidlig imorgen. Så bær det i vei med bussing en time før jobb. Helt verdt det med tanken på hva dagen bringer.

Legger til noen bilder. Dette fargerike bildet er fra Playa del Ingles. Where else???! Minigolf! og nippytime.





Jeeesus, dette var ikke helt meg. HAHA. Men alle trøndere har vel en eller annen harry fjols inni seg.

1 kommentar:

  1. Til vanlig spiller jeg golf når jeg har ikke noe valg dvs sammen med foreldre, og det som er bra her i Norge så er det ingen som tvinger meg til dette, Haaater golf, hvorfor, jeg vet ikke, men sånn er det bare...
    T.M.

    SvarSlett