Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 28. april 2010

anbefalinger og giga yorkies!

Ja, skulle vel ha vært på senteret i dag. Men jeg følte heller for å trene og være med tante. Det er veldig lite for meg å gjøre på senteret egentlig. De har jo sine oppgaver og jeg blir som en observatør noen ganger. Og babyene sover når jeg er der. Så kan bli veldig monotont. Siste dagen min er på fredag så da skal jeg ha med kake og feire.

Benytter sjansen til å fortelle om Burt's Bees. En 100% økologisk og hudvennlig produktlinje. Har vært fan siden jeg kjøpte min første mynte lib-balm i 6. klasse!
Akkurat nå bruker jeg sjampo og hudkrem derfra. 98% naturlig! Kjempeskryt. Er litt dyrere her enn i USA. Men orker ikke å bestille til Norge over internett.



Er så dilla på sløyfer akkurat nå. Sløyfer på sko, hårpynt, skjorter og ALT!


Legger til, helt randomly, noen bilder av hundene Munchkin, Maui, Mochie og Mylo. Gigasvære yorkier.


1 kommentar: