Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





søndag 11. april 2010

Delta Dawn whats that flower you have on?

I dag var jeg å solet meg og koste meg med familie på Polo Club i Forbes Park. Kjempevarmt og deliig med basseng og god mat! Nå ser jeg dramedien Glee med søskenbarn.





Bare jeg som ikke glemmer Monica Gellers rendition av Delta Dawn?
"I'm on fire!" Har hørt sangen på ipoden på repeat nå (dog ikke Gellers version,thank God!)

Var på Serendra (igjen) i går med Andrea og Anna og Kanye. Han (dog en hund) fikk tuslet rundt og møtt andre veldig søte hunder. Nok om det.
Så litt i butikker og kjøpte en bolero med maritime striper og kule knapper! Bilde kommer! Ja, igjen fra Topshop!

Liker du Glee? Er du like mye Friendsfan som jeg er?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar