Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 9. april 2010

Dagen i dag. Og kvelden som kommer.






Her er bildene fra Serendra. Mint Condition, favoritt cupcakes'n ble sluket hel!

I dag var jeg å spiste lunsj med Marian, hun har sommerferie og ville spise lunsj med meg. Vi dro til Chelsea, en kjempeeksentrisk restaurant! Med masse folk etterhvert. Og hva gjorde Louise så? Etter enn kjempelunsj? Jo, hun dro dessertmagen sin til Cupcakes! So much for prosjekt: from flab to ab 2010!

Ville bare meddele til de som trener der jeg trente i dag:
- Ha på deg sportsBH. Ingen, og jeg mener ingen (!) vil ha brysta på knærne om 10 år.
Så til du som nesten klasket kinnet ditt med venstre pupp: SportsBH er en sikker investering!
- Å være på treningsstudio og å trene er 2 forskjellige ting. Hvorfor står dere, fult utstyrt, og glaner på TV?!
- Jo flere kokker jo mere søl. Ikke dra med deg hele familien på trening. Ha gjerne noen, som ikke snakker for mye (en av grunnene til at jeg, prateguri som oftest trener solo) å trene med. Vær kritisk.
- "Noe er bedre enn ingenting" er ikke ALLTID sant. Hvis du bare går/sitter på sykkelen eller ser i taket, er det på tide å kaste inn håndkleet. Gå hjem å kom tilbake dagen etterpå med mer energi!
- Sett deg mål. Realistiske mål.

For meg er målet nådd når jeg blir blendet av svetten. Bokstavelig talt når svettedråpene når fram til øyekroken. = hurra!

I kveld blir det familiekos med søskenbarn.

Dagens tips: Har endelig blitt bitt av Grisham, kjøpte hans første roman A time to Kill. Elsker alt som har med rett å gjøre, spesielt kriminologi. Denne er inspirenende. Merker at misbruk / voldtekt er interesse for tiden. Er jo i vinden som aldri før.
Hvis du heller vil se filmen A time to kill, så har den Samuel Jackson og Mr McConaughey i hovedrollene! Kjempefilm!
Så nå ska jeg også ( pappa, tanter og søskenbarn) lese alle hans krimromaner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar