Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 28. april 2010

dagens TMI

Nå skal jeg spise middag sinigang isda! Min nye bok heter Indignation av Philip Roth, han som skrev The Human Stain. Og mange andre klassiske bøker. Han har fått mange amerikanske forfatterpriser og kan sammenlignes med Faulkner og Bellow. Skriver spennende og intrigende om en collegestudent på 1950-tallets New Jersey!

Ikveld blirre kino også: The Losers med vakre Zoe Saldana.

Ja, jeg har jo nevnt varmen her før. Men jeg svetter usedvanlig mye. hallo basseng (som det blir imorgen på Polo jeii) og is! Jeg ser ut som jeg nettop har dusjet. hmf.

Og nye Glee episoden blir sett ikveld. Herregud så stas!

Her er noen bilder av nabolaget og meg (egotrippin')


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar