Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 13. april 2010

Om sues corner og Kirk.

Dagens sitat Må være fra Glee! Når de har diva-off med sangen Defying Gravity fra musikalen Wicked (så den da jeg var i NYC Gershwin theater) og Kirk synger en kjempehøy note. Gotta love that guy! "I'll change into my overalls first. My sweater is from Alexander McQueen!"


Og Sue Sylvester! Så klart.

Drømmer meg bort i kake- og is-land! Trur nok ikke jeg klarer å beherske meg. Nothing new under the sun!

Her er det mange såpeserier som Mormor følger med på. En som heter Agua Bendita. Underholdene saker. Om hun ene tvillingen som er en blå fisk (!) og som besøker den vanlige tvillingsøstra si! Lærer noe filippinsk ut av den. Og Mormor elsker å forklare.

Dagens nyhet er at ei jeg kjenner her, som er 7 mnd på vei, skal navngi dattera si: Natalie Grace. Det var det jeg foreslo til henne! Fineste navnet noensinne! Er nesten rørt!

1 kommentar:

  1. natalie grace! they must love you at there! keep it up!

    SvarSlett