Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 14. april 2010

dagen i dag og muligens imorgen.

I dag var jeg på senteret, det har kommet en ny jente som er ca 6 mnd på vei. Hun er kjempesjenert, men alle jentene prøver å få henne med inn i varmen.

Det var læretime om amming og flaskemelk. Interessant selv for jeg som ikke er gravid,eller kommer til å være det før om ca 10 år! Lærte mye om hvor viktig det var, men viktigst var vel tagalogen som jeg lærte. En av gutta er tidenes skrikeunge. Han griner som en geit og vi ler av det. Stakkarsen er alltid sulten. Det er jo sagt at kjært barn har mange navn, så han heter Bohcog, Batchoy,Fatty og andre søte kallenavn.

Selv om det ikke var så varmt i dag så har jeg konstant hetetokter (LOL) og irriterer meg over varmen 24/7. Det er så varmt at folk får heteslag hele tiden. En av søskenbarnas klassekamerater er nå i koma pga heteslag.

Eneste rommet på senteret med AC er babyrommet, så der er jeg hele tiden og koser meg med mykhudete bebiser.

Legger til et bilde av minstemann på 3 uker. Han er så snill og rolig (på dagen).



Nå er det middag og familiekos!

1 kommentar:

  1. Måtte solen alltid skinne på din vindusrute; Kan en regnbue være sikker på å følge hvert regn, mai hånden av en venn alltid være nær deg; Måtte Gud fylle ditt hjerte med glede for å muntre deg.

    SvarSlett