Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 9. april 2010

Quito Ecuador og følgere!

WOW! sett bort i fra at følgerne mine er familie er det kjempestas å vite at i hvert fall en håndfull mennesker leser det jeg skirver!

Mormor lurte på hvordan jeg hadde det i Ecuador og det var kjempestas å fortelle henne da vi spiste forkost for litt siden.
Er veldig mange likheter mellom her og der (grunnen er vel spanske conquistadorer som regjerte Filippinene i 400 år, det var de som samlet landet til 1 stat).

Hun likte at jeg lærte, takket være Carmen, bittelitt spansk og at jeg hadde det helt utrolig fantastisk med familien til Carmen da jeg bodde der. Turen varte i 3.5 uke og minnene er mange. Legger til noen bilder. Bilder sier vel 1000 ord, eller mer (!) så da slipper dere å lese istedenfor.










Fint ja? Var der Februar og det var kjempevarmt på tross av vinden! Høydesyken var litt overveldende, men artig! Vi dro også til Cotopaxi, verdens største aktive vulkan. Det var 6000 moh!!! Galdøpiggen kan legge seg. Og jeg fikk oppleve et ekte latino bryllup! Kjempestas og slik bryllup virkelig skal være! Bailar! Og kjempegod mat! Herlighet hvor jeg lengter tilbake.

I dag er det LØRDAG og heldigvis har jeg stor familie så det er mye å finne på.
Skal være med tante, spise lunsj og gjøre noen ærend. Så skal Patrick muligens ta meg med ut/ se kino. Det er kjempestas! Ville egentlig til NORFIL senteret, men har allerede avtalt at det skal være MOF så det blir i overimorgen.

- Hvor ville du ha reist hvis du fikk drømmereisen?
- Hva synes du er den viktigste dimensjonen ved turen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar