Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





søndag 4. april 2010

Mitt aller første innlegg

Var jaggu på tide at jeg startet blogg. Dagbok har vært megahobby siden 9 årsalderen og derfor tenkte jeg at internettbaserte greier kunne vært lurt!
Sitter nå å ser Glee i Manila og koser meg! Hun, søskenbarnet mitt gjørr narr av huskjolen min! Og jeg svelter i varmen!

Er søkke ny når det kommer til design osv. Så I'll try my best!

Grunnen til at jeg er i Manila er for å være, mest mulig på et kvinnesenter. Var der for to år siden og lengter veldig tilbake. Og hva er friår til? Jo, reise og gjøre det man har aller mest lyst til! Kvinnesenteret her i Manila, Filippinene er for meg en hjertesak, og kommer mest sannsynlig til å være det så lenge jeg lever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar