Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





lørdag 17. april 2010

Lørdagskos! Livin' it up in Manila.


Ja, som tittelen tilsier skulle en tro at jeg tilbringte lørdagskvelden på en eller annen hotclub og danset hele kvelden til deilig musikk. Men, nei! Slik er det IKKE.
Har vært med jentene i dag. Vi har kost oss og spist middag på Pancake House. YUM!
Men så drar vi hjem, fordi jentene skal jogge. Ja, du leste riktig! Så jeg som allerede har trent for i dag har ikke så mye å gjøre enn å henge her. HAHA. (lese kanskje!)

Fikk kjøpt tre plagg i går. Og guess what, fant en t-skjorte som hylte navnet mitt.

"Women Of the world unite" står det på den! "That's sooo you!" sa resten.
Og jeg er enig! Kjøpte også jeans og kjole. Alt på Topshopsalget!
Kjolen har jeg på nå. Kjempesøt og mykt silkeaktig stoff.Er veldig glad i hvitt, spesielt på sommeren når en har litt brunfarge.


Her med jentene! Minus gamla (Andrea)

3 kommentarer:

  1. du e så fin på det øverste bildet!:)

    SvarSlett
  2. olaf og martine hansenlørdag, april 17, 2010

    neste gang du går på tur, ta oss med deg babe!

    SvarSlett
  3. damn girl. you be "tripping", you be spinning!

    SvarSlett