Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 19. april 2010

Helt jævlig.

Var på senteret i dag. Og fikk vite at ene ungens far er morens onkel. Han misbrukte niesen sin over lengre tid. Det er grunnen til at moren ikke vil ha/se sønnen sin. Jeg er helt lamslått. Vet jo at det finnes syke monstre uti verden, men dette tar kaka. Blodskam er noe av det mest lugubre, fæle, ekle, forferdelige (det fins ikke nok adjektiver) som finnes. Er helt fra meg. Kvalm. Syk. Sint. ÆSJ. Moren til gutten har dratt fra senteret for lenge siden og jeg fikk bare så vidt møte henne. Men nå som jeg vet dette, føler jeg at jeg vet nok. Incest skal prates ihjel. Dette er bare helt jævlig. Det finnes noen i verden som ikke fortjener å leve. Og de er ikke mennesker, de er monstre.

Skal på kino nå, prøver å få tankene over på noe annet. Får se hva jeg får til.
Blir veldig lett revet med og har vanskelig for å skille hva angår meg fra hva angår andre. Medmenneske i meg tar litt for mye over noen ganger.

1 kommentar:

  1. tragisk!! triste e jo at det gaar utover mora og barnet som ikke har gjort naa gaeli!

    SvarSlett