Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 5. april 2010

Varme

Her er jeg og søstra mi på shoppingrunde i Bal Harbour, Miami. Legger det ut
rett og slett fordi jeg savner henne.


Det er så veldig varmt her. Det er indian summer og rundt 45 grader i sola. Svelter ihjel. Tenkte meg på joggetur men drar heller til treningsstudio. Å jogge utendørs er ganske dødfødt.

Var med min gjevngamle kusine i går og vi fikk tatt ogss en mani/pedi. "My nails are dying already" ifølge henne og mine var ikke mye å skryte av. Så nå er de pistasj grønne.
Fristet utrolig mye med jumpsuit og klær fra Topshop og Zara da vi tuslet rundt på kjøpesenteret. Men nei. Endte med ingentingen.
Be strong! Hehe

Anbefaler mint chocolate chip iskrem av Blue Bunny (fra Australia tror jeg). Kjempegodt! Tante "knows me too well." Hun hadde allerede lagt den i fryseren da jeg kom.

I dag kommer en tantefamilie hjem fra Hong Kong og jeg gleder meg. Der har de sikkert shoppet seg sanseløs! (for det ville jeg ha gjort).

Skal muligens til senteret allerede imorgen eller Torsdag.

Nå er det kos med Mormora si!

Ha en fin morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar