Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 12. april 2010

bortskjemt.

Når jeg er her setter jeg helt utrolig mye pris på slekta mi! Ingenting er bedre enn søskenabrn og tanter og onkler! Burde vel takke mormor som orket å ha 7 unger!

Storesøstra til mamma, det er bare ett år imellom de, er tidenes snilleste og godeste dame! Hun er nesten som min egen mamma. Hun liker å skjemme bort alle, det var hun som la igjen iskrem i fryseren min før jeg kom, og lagde vaffler til frokost på søndagen. Hun er som ei venninne og ler og smiler! I morgen skal vi ha "buffalo wings" til middag. Hun fant ut at jeg er kjempeglad i det og vil derfor ha det til middag. Blir nesten rørt! Så this one goes out to all the babies mamas!

Nå skal jeg på kino med søskenbarn, for andre gang skal jeg se datenight med Anna, Marian og Andrea. De har ikke sett den enda så jeg vil se den igjen (også pga krispy kreme, starbucks og andre godsaker det går an å nyte der).

Har dere sett datenight med Steve Carrell og Tina Fey?

Legger til et bilde av meg på 18-årsdagen min. I min favorittkjole (fra Warehouse).
Glemmer aldri den bursdagen! Med god mat og sykt god kake (som såklart tante ordnet)

2 kommentarer: