Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 30. april 2010

dagens outfit osv.

I dag er det varmt. To sekunder uten AC og jeg smelter. Og det var også siste dagen på senteret. Fikk ordnet attest og sagt hadet til de skjønneste spedbarna og kvinnene i verden. De har alle vært helt herlige!

Var lettere å si hadet gangen her i motsetning til forrrige gang. Nusset ungene en siste gang og damene lovde meg å sende mail asap! Og det håper jeg inderlig de gjør.- Har ikke hørt ett pip fra de andre jentene fra 2008 og tenker veldig mye på de. Glemmer aldri når eldstegutten lo av grimasen min! Han lo for første gang og alle synes det var kjempestas! Nå kan du tenke deg hvor stolt jeg er! kudos!

Vi spiste lunsj på Peppersteak Lunch. En japansk fastfood biff -kjede.




Her er dagens antrekk. Langskjorte fra Mango (Quito) og favorittshorts fra Selected. Og flettesko som før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar