Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 16. april 2010

Salg på Topshop,litjpian og gårsdagen .- Se Shutter Island asap!

Var på Senteret i dag. Kjempekoslig, selv om tida går treigt og det er til tider veldig monotont. Men 2 nye jeneter er blitt født! Gleder meg helt utrolig mye til å møte litjpian!

Heldigvis er det 3 uker til jeg skal hjem og derfor ikke no' stress når det kommer til flyavganger! Har jo fått med meg at det at flyplassene er stengt. Kjipe greier!

I går var jeg å svømte på fantastiske Polo Club og koste meg! Fikk litt farge og spiste senere på Thai Silk. Helfrelst og sterk/sur suppe er favoritten!

Senere på kvelden så vi Shutter Island og bedre film skal man lete lenge etter! Herregud for en film! Virkelig bra!

Legger ut bilder fra i går.
Svømming på Polo. Spising. Kosing. Bading.






Leste også ut boka mi og vil benytte sjansen til å skryte den opp i skyene! Kjempebok! page-turner! Anbefaler A time to kill av Grisham! Løp å kjøp/ lån

Nå skal jeg trene på Rockewell med JV og Anna. Og Guess what! Det er salg på Topshop! HALLELUJA

2 kommentarer:

  1. kor æ savne fillis når æ sjer det her!!! ohhh :)tessbess

    SvarSlett
  2. olaf og martine hansenlørdag, april 17, 2010

    neste gang du går på tur, tar oss også!

    SvarSlett