Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 23. april 2010

my new baby!

Herlighet! Prøv å gjett hva som kom med tante i morrest! Min nye Canon g11! Jeg kunne ha lagt til utallige smiley'er og tretallshjerter med sukker på! Men Y'all know what I mean!

Det ble helomvending, søskenbarnet mitt som jobber i HK kjøpte den til meg. Han var hjemom i morrest før han dro videre til Boracay. Han er så snill! Måtte jo legge ut mer for den! Ca 3000! Men det er den verdt!

Skål for kameraet mitt! I know you're jealous! Det er så deilig med nytt kamera. Et som tar uslåelige bilder og som stolt kan vises frem! Det er så mange funksjoner på den!

Skal legge ut bilder fra vulkaturen til Mount Pinatubo imorgen, vi drar 05.00! Så da får dere sett "what my baby can do"!!

1 kommentar: