Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 19. april 2010

Dagens lille (?) utbrudd

I dag har jeg så mye på hjertet at jeg skal skrive det ned punktvis.

- Foreldrene ringte hjemmefra og sa at de hadde lest bloggen min, og mente jeg MÅ slutte med is, godteri og søtsak spisinga! Mams: Jeg prøver!

- Søstra er ikke enig i at Manila har bedre shopping enn USA. Min rebuttle er: På hver sin måte! USA har mer stil. F.eks Miami og NYC. Ingenting er bedre enn shopping i NYC! Men masseshopping og konsentrasjonen er større (og litt bedre) i Manila. I <3 NYC mag pakaylanman.



Det nederste bilder er meg foran det kjente FN "bilde" av Norman Rockwell med den gyldne regel foran.
- Fikk vite at Cetaphil er en skånsom ansiktsvask for følsom hud. Jeg har reagert helt utrolig mye! Smerte!ææææh. MY FACE!
Note to self: ikke tro alt du hører.

- Hater folk som ikke eier mannerer! For Herrens skyld, bordmannerer er viktig! Ikke tygg med kjeften åpen. Ikke vær bråkete. Ikke slafs, ikke smatt. Vanskelig? NEI! Og for de som trenger de mest elementære: ingen harking, slutt å dra i snørra, dummen!

- Å gå LEI av egentrening. Samme greia hver gang. Gleder meg sykt til timer på 3t! Stemning!

Nå er det kinotid! TOODLES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar