Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 26. april 2010

fashionfeed

Det siste året har jeg flaut nok, ikke handlet like mye magasiner som jeg har pleid.
1. Det er styggdyrt i Norge. Interpress vil ha 109 NOK for favoritten britiske Vogue og lignende priser er det også for Bazaar, Elle og Tatler. Vurderer nesten å flytte vestover bare for å få bladene til en billigere penge!
2. Internett! Det er ikke bare jeg som elsker mote. Takket være internett kan jeg få masse inspo bare ved å klikke rundt på nettet, selv om jeg er en papirperson at heart!!!


Her er mine favortittsider/blogger:
style.com
netaporter.com
www.rantingsofashopaholic.com
bryanboy.com
jakandjil.com/blog
nettenestea.com
seaofshoes.com
facehunter.blogspot.com
thesartorialist.com

Og selvfølgelig er jeg en gossiper!

starmag.com
people.com
thesuperficial.com
perezhilton.com
seher.no
usmagasine.com

1 kommentar:

  1. Mel skreiv inn en kommentar her i går, men den posat du ikke sia du trudd det va mæ.. det va ikke mæ:) ha!!therese

    SvarSlett