Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 6. april 2010

Reiseguri

Guess what?! jeg har fått en request! Og selv om den er fra søstra teller den like mye som om den var fra bryanboy eller Tavi!

Siden jeg kaller bloggen "globetrotter" skal jeg legge ut bilder fra hvor jeg har vært!
Det er ingen enkel jobb. Rett og slett fordi det er too many too mention!
LUKSUSPROBLEM!

Skal fortelle, nå i første runde om mine favorittplasser! Og plasser jeg har besøkt de siste årene.

  • Quito, Ecuador Februar 2010
  • Paris og Baskerland juni/juli 2009
  • New York City Feb. 2009
  • Miami, Fl sept/okt 2009
  • Manila, Filippinene 2 x p.a
  • Boracay, Filippinene hver jul siden 2006 eller 7 (?)
  • Hong Kong 2008
  • Gran Canaria (å jadda), Charterferie, november 2009
Ja, det var de plassene jeg har vært det siste året. wow. Heldiggrisen.


Nå har mor og far også lest bloggen min! Hurray! Klaske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar