Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





fredag 9. april 2010

Reisetanker

Når jeg er på tur synes jeg det er menneskene jeg møter som er aller mest interessant. Ja, sightseeing er vel og bra det. Men det er de menneskene jeg ser og møter som legger igjen de største sporene. Hva er viktig for dem? Hva ligger hjertet nærmest? Er de som meg? Hva er likt evt. ulikt?

Hva synes du er viktigst?

Hvem liker du å reise med? Familie? Alene? Med venner? - Jeg er vel mest fan av familie. Men reising med venner er kjempestas! Og kunne godt ha tenkt meg å oppleve verden mutters alene.

Her er jeg med Marian og Anna, nyttårsaften 2009! Vi så rakettshow langs stranda for å ringe 2010 inn. De er et kjempefølge og kunne godt tenkt meg å reise med de.
Sammen er vi tres Marias! 1990- jentene! Klaske for søskenbarn!



Her er jeg da de smeller! Hell og lykke for 2010! Boracay, en populær lita øy med verdens fineste strand! Årets minus var at søstra ikke ble med.





Hvilken strand er din fineste? Hvorfor?

1 kommentar:

  1. Bondi beach ! Har ikke set den enda, men den blir nok på topp ! Hittil er den fineste stranda jeg har opplevd på ei fantastisk øy i Cuba .. Jeg drømte om at Johnny Depp skulle komme seilende på The Black Pearl .. Hoh ! Men desverre.

    Stor kos fra Torunn !

    SvarSlett