Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





onsdag 21. april 2010

babybæsj er k(g)ult! og matglede

I dag var det usedvandlige mange bæsjebleier å rydde opp i! Artig som alltid!Er koselig med jentene på senteret!

Hvis jeg er heldig så får jeg kameraet mitt på fredagen! Vi skal til Puerto Galeras, vi jentene, på ennatts tur til helgen! Kjempestas! Da skal jeg investere i en splitter ny bikini (mormor mener de jeg bruker er gamle, selv om de ikke er det).

Ellers begynner jeg å savne familie, kjæreste og venner der hjemme! Har vært mye på reisefot og det merkes! Men nå blir det reisero på meg skal dere se!

Ellers så drømmer jeg meg meg bort i mat. Har spist masse fisk i det siste. Tilapia, awas-awas, paksiw, sinigang ng isda, moongoo og masse anna god lokal mat. Men is og lett brus er fortsatt my worst vices!

Ellers vil jeg gratulere søstra mi med Honor Student tittel!!! Kjempestolt av deg Tess!

p.s: noen spør meg hvordan man blir følger av bloggen. Og for de som ikke har google-account så vet jeg ikke! Spør noen som vet!





Her er matgleden min i bilder! Pekingand på Peking Garden og med Julegrisen 2008 (nr 2)! Godis!

1 kommentar: