Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 6. april 2010

For starters. NYC

Sjøla på "joggetur", så vel på søstra imens jeg satt å hadd "Terje- moments" på ei huske/disse
Central stage, ABT!

HARLEM. Stilig bydel.


På outlet litt utenfor byen. Beherskelse. Her med Lillebror







Kaffetår om morgenen. Her var den sikkert ca 8am. Ivrig.Skulle i hvert fall ikke
sove bort tiden.





Med søstra på Schipol, like før flyreisen gikk til JFK

NYC er mitt wonderland, der heaven is a place on earth!

Vinterferien 2009, mitt i et slitsomt skoleår tok vi turen til Paradis. Der alt er som om jeg ønsker. De har S'ene: shopping, sightseeing, smiles og sol.

Kunne sikkert skrevet roman om turen. Men, det skal jeg spare dere for denne gangen.

Var der i en uke, og følte jeg ikke fikk se alt. Så blir vel flere turer asap (I wish).

Fikk ikke se Meatpacking district. Alvorlig talt, skjerpings! Var sykt mye annet å se. Så hang vel litt for mye i SoHo, Greenwich Village, mest i Bleecker.

Ble også en slags reunion. Søskenbarna som bor i USA samlet seg og vi spiste bl.a biff på Smith and Wolensky's og Juniors cheesecake factory.
Har tonnevis med bilder. Men her er vel en liten smakebit.




3 kommentarer:

  1. savne NYC! men æ ska dit om 1 månd. :) hurra! sku ønske du kun vær me?!

    SvarSlett
  2. hey! anonym! kæm e du kjære?

    SvarSlett
  3. det va mæ og ei venninne :)
    Therese

    SvarSlett