Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 20. april 2010

endelig nytt kamera!


Jeg skal kjøpe meg nytt kamera. Det er en Canon G11 som jeg bestiller direkte fra distributørene i Japan, så det er ikke like dyrt som butikk. Jeg får babyen om ca 3 dager og bestiller den i morgen tidlig. Søskenbarn Anna har helt likens og vet derfor sånn ca hvordan den er! SKÅL! Og hurra! Mitt eget kamera! De andre jeg har brukt har vært arvegods (når andre er lei av de og blitt gitt til meg).

Den er ikke superfancy og passer dermed perfekt! Gladnyhet!

I Norge koster den ca 4-5000 NOK men siden jeg får den direkte fra Japan får jeg den for ca 2500! Kupp ikke sant?

Den vant Teknofil sin kameratest! Følg linken!
http://www.teknofil.no/wip4/review/test-digitalkamera-test-canon-powershot-g11/d.epl?id=41232

Den er så fin og jeg skal få tatt flere fine bilder med den!

Hvilket kamera bruker du?

3 kommentarer:

  1. ganske bra kamera det der:)vil bli tilhenger, men kossen?

    SvarSlett
  2. nice, looks pretty!!!!

    SvarSlett
  3. Heldiggrisen:D

    bubsy<3

    marn

    SvarSlett