Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 13. april 2010

om klær og neglelakk

Her er dagens outfit. Kjole fra Juicy Couture (HK '08), sko og veske som vist før.
Kjolen er veldig typisk meg. Litt Jackie O. Litt Charlotte York, litt duse ballerina. Litt veldig schizofren- klær meg etter humør (og noen gang vær).
Synes fortsatt det er litt rart å legge ut outfits. Men som sagt, skal prøve!


Legger til et bilde av meg, svett og god etter trening (måtte låne jersey av JV pga jeg seff klarte å glemme). Tok med 3 ekstra sokker, men klarte å glemme treningsskjorte! Meg i et nøtteskall.



Bak er deilige Rockwellbassenget!

Dagens anbefaling er OPI neglelakk! Kjøpte de på taxfree. Sånn miniatyr greie, kjempepraktisk! Settet hadde fire farger, her er den i fuksia!!



Imorgen er det Norfilsenteret og jeg gleder meg.
Blir sikkert litt kos ikveld og middag nå snart.
Ha en fin dag!

1 kommentar: