Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





torsdag 22. april 2010

Fuksia romper og masse godt i magen!

Nå skal jeg se Kick Ass med søskenbarn! Håper den er bra, men må ærlig innrømme at jeg gleder meg mere til MCDO! Å jadda, jeg skal ta en svipptur og kjøpe coke FLOAT! YUM!
Har vært med tante i hele dag og koset meg masse! Vi spiste lunsj på Bizu på Greenbelt 4, er et bakeri og bistro. De hadde kjempegod Cæsar salat! NAM

Hadde merienda (snack) etter trening på Cibo, kejmpegod italiensk. Mint iste og nydelig pomodoro suppe!

Great news! Vi skal til Mount Pinatubo på lørdagen, ri på esler og bade i varme vulkanske kilder! Gleder meg! Så det ble ikke: Puerto Galera, Batangas eller Bicol.

Nå ser jeg Pilot episoden av Glee! Rehab av Vocal Adrenaline er kjempebra!
Men sesong 2 er sykt bra! Lastet den ned i går og så den med Marian. Sue som Madonna i Vogue! Råkult!

Her er dagens antrekk. Enda en romper/ playsuit. Er så glad i de! se bort i fra kleint smil og manglende sminke (som jeg sjeldent gidder å påføre).

1 kommentar:

  1. Jøss, er at kjolen kjempebra. det er så fargerikt det gjør vondt i øynene.

    SvarSlett