Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





mandag 12. april 2010

"gårsdagens outfit" huff.

Ok. Selv om jeg er usunt interessert i klær og mote etc så vet jeg ikke om jeg gidder å poste outfits. Vet ikke hvorfor. Men don't knock it 'till u try it.
Så here goes nothing:
Dette hadde jeg på meg på kino igår.



bolero fra Topshop, sko Steve Madden, jumpsuit fra Cult Femme. veska aka lil' baby (ja veskene mine har navn!) er fra Gucci og var min første designerveske da jeg kjøpte den i 2005.

I dag skal jeg til Rockwell og siden jeg har blitt den nye yr.no så er det overskyet og ikke så varmt som i går. DVS 30 +!!

Må bare meddele at denne bloggen er et rotehue! Det er en personlig blogg der jeg skriver om hverdag, bok + film. Siden jeg er et rotehue der ikke alt henger sammen, så gjør bloggen heller ikke det!

Og til søskenbarn som oversetter med google translate: HAHHAHA! Artig!

1 kommentar:

  1. fine klær, legg ut dagens outfit for inspirasjon.. liker det:)

    SvarSlett