Louise Bjørnaas 19 år. - "My favorite things!"

En rotehues hverdag.

ENJOY Darlings'n





tirsdag 6. april 2010

Mye om ingenting.

Får ikke i tak i senteret og ender sikkert opp med å dra dit muligens i morgen. Det er ikke så langt fra hjem.
Er kanskje vel ivrig.

Har kjøpt ny bok. En J.C Oates, den som heter Rape A love story. Liker kvinnelitteratur. Det som er litt sjokkerende, men allikvel vakkert. Er jo kvinne (snart?) og relaterer meg lettere til "Det annet kjønn" (wow, en allusjon!)
Liker å lese om sjeldenhetene. Så denne er midt i blinken. Måtte beherske meg veldig da jeg stod der på Fully Booked Power Plant og måtte velge bare 1. Beherskelse. "En om gangen" som jeg mener jeg lærte i barnehagen.
Sjansen er større for å lese den ferdig i "one setting" da.

Trur utvalgte bok kan minne veldig om Plath og "The Bell Jar". Men det har jeg ingenting imot. For å si det sånn.

Kjøpte også 3 filmer.
  • The Accused
  • Dirty Dancing
  • Gone with the wind

Endelig sier jeg bare! Ble skikkelig gira (litt som når jeg spiser Sonjas eller tantes Cupcakes) da jeg så at de hadde The Accused. Min favorittfilm. Har dog bare sett den en gang for lenge siden. Og de to andre trenger ingen videre forklaring. De er jo storslåtte klassikere!

Snakeeees (med lillebrors mimikk).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar